woensdag 1 oktober 2014

Art Journey challenge #50 / Mixed Media

Challenge # 50: Mixed Media

Alweer een nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe uitdaging hier op Art Journey Design Team Blog. 
Deze maand ben ik (Willy) aan de beurt om het thema van de uitdaging te kiezen. Ik ben zelf dol op het experimenteren met verschillende materialen en technieken, het ligt dus misschien ook wel voor de hand dat ik koos voor het thema mixed media. Wat is de definitie van mix media vraag jij je misschien af, wel dit is wat wikipedia erover zegt :)  "beeldende kunst waarbij gebruik wordt gemaakt van meer dan één medium" 



  De deadline voor deze uitdaging is 28 oktober. Dan wordt er onder de deelnemers een willekeurige winnaar gekozen die een kadobon van Art Journey ter waarde van 10 euro ontvangt.
Voorwaarden om te kunnen winnen zijn:
-Een nieuwe kaart op je blog of Flickr pagina...plaatsen met een link naar onze uitdaging.
-Een directe link naar je werk plaatsen bij Inlinkz onderdaan dit bericht.
-Hoofdzakelijk Art Journey stempels gebruiken


Time for a new challenge at Art Journey Design Team Blog. 
I'm Willy and I am fond of experimenting with different materials and techniques. So maybe it is obvious that I chose the theme of mixed media. What is the definition of mix media you might think, well this is what wikipedia says about it :) "visual art, refers to an artwork in the making of wich more than one medium has employed"

*****
Deadline for this challenge is oktober 28. A randomly selected participant will receive a 10 euro gift certificate from Art Journey.
If you want to win this gift certificate you have to keep in mind:
-Create a new card and put it on your blog, Flickr page...and link back to our challenge.
-Put a direct link to your work at the end of this post in the Inlinkz section. 
-Use mainly Art Journey stamps.

Hieronder alvast enkele inspirerende voorbeelden van het design team.

Below a few inspiring samples, made by the design team.
















Ik ben erg benieuwd naar jullie bijdrage, veel plezier! 
Liefs, Willy

I'm very curious about your contribution, have fun!
With love, Willy



10 opmerkingen:

  1. Wow wat zijn dit prachtige voorbeelden!!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die voorbeelden! En leuke uitdaging weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorbeelden meiden! Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe uitdaging, leuke voorbeelden, ik hoop dat ik deze maand mee kan doen
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry but the InLinkz does not work.
    Wonderful samples from the DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf deze uitwerkingen!! Leuke challenge. Ik zeg"ik doe mee"nu nog de tijd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een leuke uitdaging en prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke uitdaging, prachtige voorbeelden zie ik voorbij komen.
    Ik ga proberen om ook mee te doen want ik ben gek op mixed media!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke uitdaging en geweldige voorbeelden!
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen