zondag 8 januari 2017

Uil in de sneeuw / owl in the snow

Ik wilde mezelf weer eens uitdagen. Ik had een vrij donkere gelliplate print en vond dat ik daar maar eens iets mee moet doen. Daarbij had ik maar weinig materialen om mee te werken.
Dit is het geworden, de grote uil zit in in een sneeuwbui te wachten tot hij weer kan vliegen.
De uil is gekleurd met polychromos potloden en wat goudverf. De sneeuwvlokken zijn gemaakt met witte inkt en big brush pen in wit.

I wanted to challenge myself again, i had a dark gelliplate print and i thought i needed to use that. And i had a limited amout of supplies to work with.
This is it, the big owl is waiting for the snow to pass. I colored the owl with polychromos pencils and some gold paint. Snow is made with white ink and big brush pen in white.


3 opmerkingen:

  1. Lijkt wel op hoe het er hier gisteren uitzag; past precies! En mooie kleuren! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik sluit me met Willy aan, geslaagd😀😀!

    BeantwoordenVerwijderen